ekspert digital markedsføring holbæk

VIDEO: Bliv ekspert

Kan du blive ekspert? Svaret er JA! Da ekspert er ikke en beskyttet titel, betyder det, at hvem som helst kan kalde sig for ekspert. En ekspert er defineret ved at være en person der har en stor viden om et bestemt (fagligt) område (kilde: ordnet.dk).

Vi mener, at vi alle er eksperter indenfor et bestemt område https://espanolfarm.com/comprar-kaletra/. Det handler blot om at arbejde sig til titlen, fortjene den samt tage ejerskab af den. For at omfavne ekspert-titlen skal du få folk til at lytte til dig, give dem anbefalinger samt råd og på denne måde vil du, kunne positionere dig selv som ekspert i dit netværk.

Men hvorhenne skal du positionere dig, og hvordan får du fat i interesserede lyttere?

De sociale medier er et perfekt sted at dele dit indhold, og især LinkedIn er oplagt at anvende i dette tilfælde. På LinkedIn kan du skabe forbindelse med folk, der kunne være interessante for dig og din virksomhed. Du skal se LinkedIn som en sendemast, der videregiver din viden til forskellige mennesker på mediet.

Ved at positionere dig selv som eksperten kommer dit netværk i tanke om dig, hvis de støder på problemer, der er relateret til din virksomhed.

Bliv ekspert før dine konkurrenter

Herudover har købsadfærden ændret sig meget igennem de sidste par år. Det betyder, at rigtig mange mennesker tjekker deres muligheder ud på nettet, inden de køber produktet i butikken. Derfor er det en klar fordel, at du fremstår som eksperten indenfor din branche, så potentielle kunder kontakter dig fremfor dine konkurrenter.

Har du brug for rådgivning?

Ønsker du rådgivning om, hvordan du kan komme bedre i kontakt med din målgruppe? Så er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål!

Del:

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.