Facebook markedsføring ondigital holbæk

VIDEO: Hvordan kommer du i gang/skal du i gang med Facebook markedsføring?

Du er helt sikkert stødt på ordene Facebook Marketing et hav af gange. Men markedsføring på de sociale medier, herunder Facebook, kan virke uoverskueligt for mange. Det kan være spørgsmål som, hvordan kommer jeg i gang med Facebook markedsføring, og er det overhovedet noget jeg skal give mig i kast med?

Til en start skal du kigge på din virksomheds hjemmeside. Spørg dig selv om din hjemmeside er funktionel og brugervenlig til smartphones, og om den kan give de informationer som dine kunder søger?

Hvis svaret er nej til disse spørgsmål, er det helt sikker her, du skal starte med at bruge din tid!

 

Men hvorfor er en mobilvenlig hjemmeside vigtig i forhold til Facebook Markedsføring?

 

Jo, ofte når man markedsfører sig via Facebook, sender man brugerne videre til ens hjemmeside. Det er derfor vigtigt at have en hjemmeside, som kan skabe værdi for kunderne.

Men gælder det for alle virksomhedstyper? Vi mener, at der kan gøres nogle få undtagelser. Er du eksempelvis et eventcenter eller lignende, kan det godt være, at du ikke har det store behov for en hjemmeside. Det kan være, at du derimod bruger en Facebookside i stedet for en hjemmeside, hvor dine følgere kan holde sig opdateret. Dette kan både være godt og dårligt, da du kun kan gøre det, som Facebook tillader dig.

I dag har vi alle sammen vores smartphones på os hele tiden, og vi bruger dem til en masse forskellige ting, herunder både sociale medier og e-mails.

 

Vidste du, at halvdelen af alle e-mails bliver åbnet på vores mobiler!

 

Ja, den er god nok. Hvis din virksomhed sender e-mails ud, som henviser til din hjemmeside, er der stor sandsynlighed for, at din side vil blive åbnet på en smartphone.

Tænk derfor Mobile-First! Du skal udvikle din hjemmeside, så den til en start passer til mobiltelefoner. Derefter tilpasser du siden til andre platforme https://infofurmanner.de/. På denne måde sikrer du, at du ikke taber potentielle målgrupper.

Vi tror, at markedsføringens hårdeste job er at vide, hvordan brugerne tager imod samt reagerer på indholdet. Det er noget vi anbefaler, at man kigger på før man bruger tid, penge og energi på at markedsføre sig på Facebook.

Del:

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *