Facebook annoncering ondigital holbæk

VIDEO: Hvad er dit mål med Facebook annoncering

Når du skal begynde at annoncere på Facebook, er det vigtigt at have et mål. Du skal altså gøre op med dig selv, hvad du gerne vil opnå med din Facebookside. Er intentionen, at folk skal like din side, syntes godt om dine opslag, besøge din hjemmeside, eller at du skal få deres e-mails? Mulighederne er mange, men du bestemmer målet.

De ting du poster på din Facebookside, skal have en sammenhæng med dit mål. Ønsker du eksempelvis at få dine følgeres e-mailadresser, skal du eventuelt få dem til at tilmelde sig dit nyhedsbrev eller lignende.

På den måde kan du samle en liste med mailadresser, som du kan bruge til retargeting. Dette kræver dog, at Facebook har et match til de mailadresser, som har du fået. Hvis der er et match, har du mulighed for at køre dine annoncer direkte mod dem.
Herudover kan du også gemme dine følgeres e-mailadresser og bruge dem på andre sociale medier.

En anden ting, der er værd at tænke på i forhold til ens mål med Facebook annoncering er, hvordan man får loyale følgere. Altså hvordan får du dine følgere til spændt at følge med i dit indhold på Facebook. Der er mange måder, du kan gøre det på. Du kan eksempelvis lave en live Q&A hver uge, hvor dine følgere føler, at du giver dem noget værdi. Ved at give dine følgere værdi kan de huske hvem du er, og hvad du kan.

 

Selvom den digitale verden konstant er i udvikling, er mennesket stadig det samme.

 

I bund og grund er de sociale medier ikke så forskellige fra den offline verden, som mange af os går og tror. Vi skal blot vænne os til, at marketing ikke længere kun finder sted igennem tv-reklamer og trykte medier https://espanolfarm.com/comprar-kaletra/. Så tænk grundigt over, hvad dit mål med din Facebook annoncering er, derved kan du nå længst.

Del:

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *